Web Development Team





Entry ni pasal 'web development team' ...

kalau ikutkan dalam sesebuah pembangunan laman web. Memang kene ada TEAM supaya kerja membangunkan laman web lebih mudah dan senang.
Tapi biasa laaa.. semua tu kene la bergantung kepada besar kecik sesuatu projek.. dan juga besar kecik company tu sendiri. Kalau laa company kecik, xkan diorang nak hired ramai2 pekerja ye tak?? jadi sorang pekerja akan buat Tugas lebih daripada satu tugas @ jawatan yang kat gambar atas tuu..

Okeyy?? anda paham tak ni?? kalau tak paham.. sila la buat-buat paham yeaa…

Berbalik pada Laman Web (Projek kami).. kami hanya ada 3 orang sahaja ahli kumpulan. Jadi kalau ikutkan gambar kat atas, ada 5 Tugas a.k.a Jawatan yang harus dipegang.. jadi kene la share-share n buat double triple tugas yeaaa….



Senarai Tugas setiap ahli

(Kalau nak lagi jelas, klik pada gmbr :))


Alhamdulillah.. berkat kesabaran dan kesungguhan serta kerjasama dalam group kami dapat siapkan Projek “PEMBANGUNAN LAMAN WEB LENSA DSLR BERTERASKAN PEMBELAJARAN BERASASKAN MASALAH (PBL)” kami..

*** Tunggu Next entry utk review lebih pasal “Laman web” yeaa




Nota Kaki : Apa yang penting dalam berkerja dlm kumpulan, perlu lah saling bertolak ansur, kerjasama, saling percaya mempercayai dan yang penting masa dtg utk discussion tu bawak la makanan.. xde la kebulur nnt.. hahhaaa.. :)


0 Responses So Far:

Foot Print??? Thumb print???